varför jag hatar fjortisar.........

Fjortisar är bland det värsta man kan sitta nära på en buss. Dom säger "asså" "ja ba" osv hela tiden och sitter och myttar om deras meningslösa liv samtidigt som dom drar på ett extra lager smink och stinker av en blandning av stark billig parfym, hårspray, idomin och rök.

Även fast många fjortisar röker är det sällan man ser en fjortis som faktiskt KAN röka, utan dom kör på munbloss.

Vad är egentligen grejen med att bara ha ett linne på sig som klänning? Vill fjortisarna visa sina platta rumpor genom sina trasiga strumpbyxor? Stackars deras föräldrar som får stå ut med fjortisblickar när dom säger till sina barn och att behöva skämmas över sitt barn bland folk.

När jag ser bilder på bloggerskor som Kissie tänker jag att hon är "ansiktet utåt" för sveriges alla fjortisar med sina 100 lager smink och upptryckta tuttar av plast. Jag har aldrig läst hennes blogg och vet inte vem det är riktigt men den lilla uppfattningen jag fått är att hon försöker bli kändis via bloggvärlden och det är så sjukt och patetiskt. Det är så sjukt att någon så ful och fjortis kan tjäna pengar inom bloggvärlden, och nu har hon börjat operera sig och ser bara värre ut för varje dag. Hon måste även vara photoshops trognaste kund. Har vi en svensk kvinnlig version av Michael Jacksson på g?

Jag har hört mycket skit om Blondinbella och hört att hon är en bimbo men efter att ha sett henne på TV och kollat in hennes blogg några gånger måste jag säga att hon är mer normal än Kissie någonsin kan bli.


Kommentarer
Postat av: kissielover <3

sluta snacka skit om kissie, hon är underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-11-18 @ 12:21:42
Postat av: ellen

håller med. Fast det är svårt att läsa..

2010-11-18 @ 14:35:50
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

ahh tack du ! ähh, en skit snygg klänning till bebisar du vet hon är tjej ingen jävla snubbe .

2010-11-18 @ 15:16:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. vänta? :S jag kille?

tack. :S

2010-11-18 @ 16:14:54
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Laila

Var naturligt sminkad =)

2010-11-18 @ 17:38:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0